Telefonos Ügyfélszolgálat – automata funkció használata

Tisztelt Ügyfelünk!

Örömmel tájékoztatjuk, hogy az MBH SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatunk jelentős fejlesztéseken esett át az ügyfeleink kényelmének és az ügyintézés hatékonyságának növelése érdekében. Mostantól a megszokott telefonszámon keresztül hívható szolgáltatásunk új funkciókkal bővült az Önök igényeit és kényelmét szem előtt tartva. Az új, automata funkcióknak köszönhetően különböző tranzakciókat végezhet el bármikor, MBH SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejétől függetlenül.

Az új automata funkciók használatához a hívás során azonosítania kell magát a SZÉP Kártya előoldalán található SZÉP Kártya azonosító számával és TPIN kódjával. A TPIN kód egy újonnan létrehozott 4 jegyű PIN kód, amely alapesetben az Ön születési dátumának hónapja és napja egyben írva (pl. amennyiben Ön július 26-án született, a TPIN kódja 0726). Ezt a PIN kódot bármikor meg tudja változtatni.

Az automata funkciók között az alábbi szolgáltatások érhetők el:

  • SZÉP Kártya aktiválás
  • SZÉP Kártya felfüggesztés
  • SZÉP Kártya egyenleg lekérdezés
  • TPIN kód vagy tárhely jelszó módosítás
  • Általános tájékoztatás kérése

Az automata funkciók mellett szakértő kollégáink továbbra is készséggel fogadják a hívásokat bármilyen SZÉP Kártyát érintő ügyben.

Üdvözlettel:
MBH Bank Nyrt.