SZÉP Kártya Digitalizáció

Mielőtt elkezdenéd digitalizálni MBH SZÉP Kártyádat a SZÉP Kártya Honlapon a Személyes tárhelyeden ellenőrizd az MBH Bank felé megadott személyes adataidat. A digitalizáció sikeres lebonyolítása szempontjából nagyon fontos, hogy a Bank számára megadd mobiltelefonszámod és a szám most is aktuális legyen, mert a digitalizáció befejezéséhez szükséges ellenőrző (megerősítő) kód erre mobiltelefonszámra lesz kiküldve. Amennyiben ez a szám nem jó, az automatikus folyamat megszakad és kizárólag csak az MBH SZÉP Kártya Ügyfélszolgálat segítségével digitalizálhatod SZÉP Kártyádat.
Hogyan digitalizálhatod MBH SZÉP Kártyádat?
A Google Pay használatához néhány egyszerű lépésben add hozzá MBH SZÉP Kártyádat minden olyan Android-ot, Wear OS-t vagy Fitbit OS-t futtató készülékedhez**, amellyel használni szeretnéd a Google Pay fizetési megoldást.
Google WalletTM alkalmazással:
- Nyisd meg a Google WalletTM alkalmazást.
- A képernyő alján koppints a „Hozzáadás a Wallethez" lehetőségre.
- Koppints a „Fizetőkártya" elemre. Ekkor megjelennek a Google fiókodba mentett kártyák.
- Koppints az „Új hitelkártya" vagy bankkártya lehetőségre.
- Kártya hozzáadásához használd a kamerát, vagy koppints az „Adja meg manuálisan a részleteket" lehetőségre.
- Az oldal alján koppints a „Mentés" gombra.
- Olvasd el a kibocsátó feltételeit, és koppints az „Elfogadás" gombra.
- Ha a rendszer arra kér, hogy igazold a fizetési módot, válassz egy lehetőséget a listából: SMS jelszó.
- Az alkalmazásba való regisztrációt követően a digitalizált SZÉP Kártyáddal azonnal tudsz fizetni.
Támogatott készüléktípusok:
- Android 7.0 (Nougat vagy újabb)
- NFC támogatás
- HCE támogatás
- Wear OS 2 vagy újabb
** A Google Pay szolgáltatással kompatibilis eszközök listája a developers.google.com/pay/ issuers/overview/supported-devices oldalon érhető el.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a szolgáltatás használata adatforgalmat generálhat!
Hogyan használhatod digitális MBH SZÉP Kártyádat?
A digitális SZÉP Kártya használatára ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a fizikai SZÉP Kártyára, ugyan azok a zsebek használhatók, ugyan azok a termékek, szolgáltatások vásárolhatók és a vásárlás ellenértéke ugyanazon SZÉP Kártyás számlákat terhelik.
A digitális MBH SZÉP Kártyával csak az MBH SZÉP Kártyát elfogadó a szolgáltatóknál elhelyezett elektronikus elfogadóhelyi POS terminálon lehet fizetni. Az elfogadóhelyi POS terminálok nem automatikusan és nem azonnal lesznek képesek elfogadni a digitális MBH SZÉP Kártyát. Ezért célszerű, ha a SZÉP Kártyabirtokosok a vásárlás előtt tisztázzák, hogy az adott helyen lehet-e digitális MBH SZÉP Kártyával fizetni, illetve egy ideig a fizikai SZÉP Kártyájukat is magukkal viszik.
A digitális MBH SZÉP Kártyával alapvetően ugyanúgy kell fizetni, mint egy digitális bankkártyával. Az egyetlen különbség, hogy a fizetésnél a POS terminál -csak úgy, mint a fizikai MBH SZÉP Kártyánál- a zsebválasztást irányító PIN kódot fog kérni. A POS terminál PIN kód kérésére a digitális MBH SZÉP Kártyánál is
- a szálláshely alszámla esetében a 1111 számsort;
- az Otthonfelújítási célra történő felhasználás esetén a 4444 számsort;
- az Aktív Magyarok alszámla esetén a 3333 kell megadni.
Az MBH SZÉP Kártyák digitalizációval és a digitális kártyák használattal kapcsolatos „Az MBH SZÉP Kártya Digitalizációs Felhasználási Feltételei” című szabályzat elérhető itt.
Mit tegyek, ha nem én kezdeményeztem a fizikai MBH SZÉP Kártyám digitalizációját?
Amennyiben a fizikai MBH SZÉP Kártya digitalizációjával kapcsolatos üzenetet kapsz és nem Te kezdeményezted a fizikai MBH SZÉP Kártyád digitalizációját, letiltás miatt azonnal hívd munkanapokon 8-16 óra között az MBH SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatot (+36 1 268 7272) vagy a kártyastátusz módosítások esetén 0-24 órában rendelkezésre álló a SZÉP Kártya Kártyaközpontot a következő számok valamelyikén: +36 1 238 0361, +36 1 238 0362, +36 20 298 7009, +36 30 931 9704, +36 70 779 7699
Mit tegyek, ha elveszett/ellopták azt a mobiltelefont, okosórát stb. amire digitalizáltam MBH SZÉP Kártyámat?
Amennyiben elveszett/ellopták azt az infokommunikációs eszközödet (mobiltelefonodat, okosórádat stb.) amire digitalizáltad a fizikai MBH SZÉP Kártyádat, letiltás miatt azonnal hívd munkanapokon 8-16 óra között az MBH SZÉP Kártya Ügyfélszolgálatot (+36 1 268 7272), vagy letiltás, ill. a kártya átmeneti felfüggesztésének kérésével, majd újra aktiválásával változtatásokat esetén 0-24 órában rendelkezésre álló a SZÉP Kártya Kártyaközpontot a következő számok valamelyikén: +36 1 238 0361, +36 1 238 0362, +36 20 298 7009, +36 30 931 9704, +36 70 779 7699