Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2025.07.12-én 22:00 órától 2025.07.13-án 02:00 óráig:

  • Nem lesznek elérhetőek az alábbi rendszerek: 
    • MBH Bank App, MBH Netbank (korábban Takarék), MBH Netbank (korábban BB), MBH Netbank (korábban MKB).
    • MBH Vállalati App (exTakarék), MBH Vállalati Netbank (korábban MKB), MBH Direct Bank (korábban MKB), MBH Direct Bank (korábban Takarék e-Bank), MBH Digitális Faktoring. ⁣

  • Előfordulhat, hogy újra kell indítani az alkalmazásokat, amennyiben nem megfelelően működnek.
  • Az MBH OpenAPI (korábban BB), MBH OpenAPI (korábban MKB) és az MBH OpenAPI (korábban Takarék) szolgáltatásokban fennakadás várható a tranzakció indítás, az adatlekérdezés és a harmadik feles szolgáltatók feljogosítása során.
  • Az MBH Budapest Autó Ügyfélkapu (korábban BB BAF Portál) időszakosan nem lesz elérhető.
  • Az MBH Gondoskodás Egészségpénztár (MBH Gondoskodás Egészségpénztár | Nyitóoldal) és az MBH Gondoskodás Nyugdíjpénztár (MBH Gondoskodás Nyugdíjpénztár | Nyitóoldal) weboldala nem lesz elérhető.
  • Az MBH SZÉP Kártya weboldala (MBH SZÉP kártya) és az MBH SZÉP kártya mobil applikáció nem lesz elérhető.
  • Az MBH Budapest Autó Ügyfélkapu (Korábban BB BAF Portál) az újraindítás idejében nem lesz elérhető. 

A fenti időszakban online vásárlásnál a 3DS szolgáltatás az alábbiak szerint történik:

  • amennyiben Ön korábbi MKB Bank ügyfél, a kifizetés automatikusan megtörténik,
  • amennyiben Ön korábbi Budapest Bank ügyfél, SMS-ben kapott megerősítő kód használatára lesz szükség,
  • amennyiben Ön korábbi Takarékbank ügyfél, a megerősítés módja nem változik. Egyéb push üzenetek fogadására a karbantartási időszak alatt nem lesz lehetőség. ⁣

Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük!